maandag 7 maart 2011

Nieuwe producten op de beurzen

Hai allemaal,

Hieronder vind je een lijstje met data van de beurzen waarop Crealies te vinden is. We hebben weer een aantal nieuwe producten voor jullie in petto. Binnenkort houden Martine en ik een double blogcandy om te vieren, dat de stans die Martine mij heeft gevraagd te ontwerpen, is binnengekomen. Ook heb ik een nieuw product dat tezamen met de Creative Borders nieuwe mogelijkheden biedt. De workshop tijdens de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen zal hier gebruik van worden gemaakt.

Crealies op de beurs:

Zwolle: IJsselhallen 10-11-12 maart kraam 150-150A
Den Bosch: Brabanthallen 17-18-19 maart kraam 170-170A
Rijswijk: Expo Rijswijk 25-26-27 maart kraam 246-247

Hierbij de waardebon geldig voor Zwolle:

Ik hoop jullie te zien op één van de beurzen.

Miriam en Martine hebben beiden nog een nieuwe kaart op hun blog staan:

Crealies:
Creative Flowers no. 15

Made by Miriam


Crealies:
Creative Flowers no. 16
Creative Shapes no. 2

Made by Martine



4 opmerkingen:

  1. Ik kom naar Zwolle, ben benieuwd!!!!!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik hooooooop dat ik naar zwolle mag
    ik ben de laatste tijd druk bezig met de stanzen en ze doen het super met koffiefilters en glimmermist
    ik ben zeeeer tevreden!!!!!!!!

    http://chrilvian.blogspot.com/2011/03/hippie.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik baal als een stekker dat ik deze keer niet naar Zwolle kan maar ik hoop dat jullie in augustus weer deelnemen en dan ook zo'n super aanbieding hebben....dan kom ik beslist!!!
    Succes op de beurs!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi annelies jaaa ik kom wel hoor ben er in denbosch erbij , tot gauw groetjess

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...