dinsdag 5 juli 2011

Winnaressen gratis kaarten

Uit de 412 aanmeldingen zijn hier de acht winnaressen van de gratis kaarten, die Crealies in samenwerking met de Knotsgekke Kaartendagen mag weggeven.
Irene
Paula
Renata
Marina
Marij
Tina
Marjan
Ivonne

Van harte gefeliciteerd met het winnen van een gratis kaartje. Jullie krijgen per mail een ticket toegestuurd.

We hopen niet alleen de winnaressen tegen te komen in Den Bosch, maar alle 412 mensen, die zich aangemeld hebben voor de gratis tickets! We hebben stand 160 tegenover de ingang.

We hebben weer zin in het komende hobbyseizoen. Tot augustus!!

Creatieve groeten, William & Annelies

5 opmerkingen:

  1. Alle winnaressen: gefeliciteerd! Ik hoorde dat jullie niet naar Zwolle komen, ik vind dat erg jammer. Ik zal kijken of ik bij een van de andere winkels je mallen kan kopen, anders bestel ik ze in je webwinkel.

    Veel plezier in Den Bosch!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WHUAAA ik vind het super leuk dat ik gewonnen heb !! Bedankt! Alle andere winnaressen Gefeliciteerd !! Groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jammer, maar voor de winnaars proficiat
    chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg jammer maar ik heb Annelis al gemaild dat ze iemand anders blij moet maken met mijn ticket want van Groningen naar Den Bosch is zo'n 6 uur reizen en dat is me echt te dol!
    Ook ik vind het heel erg jammer dat Crealies niet in Zwolle van de partij is -dit voorjaar nl wel maar toen kon ik niet dus 2 x pech!!!
    Alle overige winnaresseb heel veel
    plezier in Den Bosch!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kim Rovers7/7/11 10:56

    Aan alle winnaars/winaressen van harte gefeliciteerd!

    En Annelies: ik kom zeker je stand weer bezoeken in Den Bosch. Wens je veel succes met de laatste organisatie en tot in augustus!

    Groetjes,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...