maandag 5 september 2011

Wedstrijd: Wie maakt de mooiste speciale kaart?

Wedstrijd: Wie maakt de mooiste speciale kaart?

Nadat ons Designteam zo veel moois heeft laten zien de afgelopen tijd, wil ik jullie uitdagen om dat ook te doen.

Hierbij de uitdaging voor jullie:

Ik ben op zoek naar de mooiste/leukste/origineelste speciale kaart, uiteraard gedecoreerd met Crealiesproducten. Dus geen recht toe recht aan vierkante of rechthoekige kaart, maar een kaart met een speciale vorm, geheime vakjes, hoe specialer hoe beter…

Ik verzoek je om dit logo op je blog te zetten met een verwijzing naar deze wedstrijd, zodat er zoveel mogelijk mensen aan mee kunnen doen.


Je kunt je kaart afgeven op de volgende beurzen:
Rijswijk: 9 – 10 – 11 september kraam 246 & 247
Haarlemmermeer: 14 – 15 – 16 oktober kraam 146 & 147
Utrecht Kreadoe: 2 t/m 6 november: Hal 8, stand F 020.

Uiteraard mag je je kaart ook opsturen. Mijn adres vind je op de website. Zorg er wel voor dat je naam, adresgegevens en je emailadres in de kaart staan, zodat ik je kan berichten als je in de prijzen bent gevallen.


Je kunt je kaart insturen/afgeven tot 10 november.

Wat kun je winnen?
1e prijs: 3 Crealies Creative Stansen naar keuze
2e prijs: 2 Crealies Creative Stansen naar keuze
3e prijs: 1 Crealies Creative Stans naar keuze

De winnaressen/winnaars krijgen 15 november bericht.


Creatieve groeten, Annelies

7 opmerkingen:

  1. Hoi Annelies, leuke actie!
    Het staat ook op mijn blog in de sidebar.
    We wachten alle mooie creaties af.
    groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee, annelies en inderdaad nog zat de tijd, ga zeker proberen mee te doen
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi wat weer een leuke uitdaging en het staat al in de sitebar. Nu maar mijn best gaan doen om de kaart te maken. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Annelies, ben heeel benieuwd naar alle creatieve ideeen! Succes iedereen, groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo annelies
    ik ga het direct op mijn blog zetten en proberen meedoen
    veel liefs van marcelline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi meis
    wat een super leuke uitdaging
    ben al met een kaart bezig meis
    ik hoop dat je het een mooie zal vinden, ik vind het nu al leuk worden, maar smaken verschillen hé
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Annelies

    Ik heb ook nog een gaatje kunnen vinden om iets te maken want de uitdaging is wel heel erg leuk en ik neem het mee als ik naar de kreadoe ga

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...