dinsdag 31 januari 2012

Guestdesigner Elly de Bruin

Voor februari hebben we een nieuwe guestdesigner:
Geweldig dat je deze maand van de partij bent Elly!!

Ook Elly hebben we gevraagd om wat meer informatie te geven.



Guestdesiger vragen
Naam en andere info:
Mijn naam is Elly de Bruin, 47 jaar, en ik woon in Strijen (Z-H).
Ik ben getrouwd met Rob en samen hebben we een zoon Michael (20) en een dochter Melissa (17), en nog twee lieve hondenkinders.

Blog:
www.ellyscardcorner.blogspot.com

Wat / Wie is je inspiratiebron?
Echt een bepaalde inspiratiebron heb ik niet, maar ik mag graag bloghoppen,
en dan zie ik soms ergens een leuk detail, waarvan ik dan denk; hee, daar kan ik ook wel wat mee.

Wat doe je het liefst: kaarten maken, scrappen of  projecten?
Kaarten maak ik het meest, maar een keer een leuk projectje tussendoor vind ik ook hartstikke leuk om te doen.


Hoe omschrijf je je eigen stijl?
Tja, hoe omschrijf ik mijn stijl…… moeilijk hoorJ Anderen zeggen mijn kaartjes feilloos te herkennen uit meerdere kaarten, en noemen het dan ook “Elly kaarten” ,
dus laat ik dan maar zeggen; ik heb eigenlijk mijn eigen stijl, de “Elly-stijl” hahaha.

Favoriete kleur:
Mijn favoriete kleur is ecru, dat gebruik ik bij praktisch elke kaart/project, en dan in combinatie met zacht gekleurd scrappapier.

Favoriete techniek:
Ik werk het liefst met allerlei ponsen en stansmalletjes.
Lekker heen en weer schuiven met de uitgeponste en uitgestansde stansjes, net zo lang tot er iets uitkomt waarvan ik zeg; Yes, zo moet ie worden ;-)

Favoriete manier van inkleuren:
_ _ _

Favoriete Crealiesproduct:
Absoluut de Creative Flowers! Ik heb er inmiddels al aardig wat verzamelt en gebruik ze ook heel vaak op mijn kaarten en projectjes. Ze zijn ook super handig,
omdat er gelijk 4 op 1 stans zitten, dus je hebt in no time een prachtige bloem. Ik ben er in ieder geval gek op!

Tips (voor verschillende Crealiesproducten):
_ _ _  

6 opmerkingen:

  1. Hoi, hoi,
    Dan mogen we binnenkort hier GENIETEN van EL-LIES kaartjes ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van harte welkom , ben benieuwd naar je creaties
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik verheug me nu al op die prachtige kaarten,dus kom maar op Elly.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. elly welkom als gastdesigner ben benieuwd naar je kaartjes
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je mee doet als guestdesigner Elly en inderdaad je kaarten hebben zeker een eigen stijl! Ik kijk er naar uit, creatieve groet Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...