woensdag 18 januari 2012

No. 3 Crealies Challenge Calender and Candy


Mijn creatie / My creation
Crealies items:

Detail 1:
Bloem gemaakt met Creative Flowers no. 6, de kleinste 2 petals van Creative Petals no. 1 en daarna de Doily Elements no. 1 er achter geplakt.

Detail 2:

Tag gemaakt met Creative Tags no. 4 en daarna de Doily Elements no. 1 er achter geplakt.

Ik doe mee met:

Challenge No. 3:
Kijk ook op de blogs van het Crealies Designteam. Je vindt de links in de zijkolom / Take a look at the blogs of the Crealies Designteam. You can find their links in the sidebar.
Guestdesiger deze maand is / Guestdesigner this month is 

Wie doet er mee? Who joins us?
Einddatum 31 januari / Challenges closes on Januari 31th
Winnares wordt bekend gemaakt begin februari / Winner will be announced early February
De regels en alle andere informatie over CCCC zijn hier te vinden / You can find the rules and all other information:


De inschrijving is gesloten. De winnares vind je hier

10 opmerkingen:

  1. Wow, wat ziet dit er gaaf uit zeg. Schitterend hoe je al die stansen hebt verwerkt.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie Annelies hoe je alle stansen gebruikt hebt,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt "easel-crealies"!
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Annelies,

    Geweldig hoe jij je doily heb gebruikt met mijn geliefde tag...kriebels nog er eens aan toe...dit ga ik *liften*...wauw zo speels.

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende creatie annelies en mooi hoe je alles gecombineerd hebt
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart!
    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is zeker mooi geworden!!gr Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig zeg....wow.
    I heb ook mijn inzending ingestuurd, ik hoop dat ik alles goed heb begrepen.
    Ik heb de link ingevoerd en de plaatjes in mijn zijkolom op mijn blog geplaatst.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. kaartje geplaatst, hopelijk goed gedaan,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pfieuw... nog net op tijd. :)
    Leuke challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...