donderdag 1 maart 2012

Winnaressen Crealies Challenge Calender and Candy Februari


Meiden, jullie hebben er allemaal een prachtige creatie van gemaakt. Ik heb helaas geen tijd om bij iedereen een berichtje achter te laten, maar heb uiteraard wel alle inzendingen bekeken.

De winnaressen voor februari zijn: 


Jullie mogen allebei een stans uitzoeken.  Mail me even met je adresgegevens en de stans, die je graag wilt ontvangen en ik stuur hem naar je toe.

Van harte gefeliciteerd!!

Creatieve groeten, Annelies

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk, dat ik uitgekozen ben als één van de gelukkige winnaars. Ben er erg blij mee. Ga je gelijk mailen.

    Alvast bedankt.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben ook een van de gelukkige om een malletje uit te zoeken en ben dus enorm blij.

    Dank je wel dat je keuze op mijn LO is gevallen.

    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...