vrijdag 17 augustus 2012

Label boekje gemaakt





Hallo allemaal,

Ik heb iets leuks voor jullie.. althans ik vind het erg leuk.. ik heb namelijk in dit labelboekje verschillende NIEUWE materialen gebruikt van crealies.

Het boekje wat ik gemaakt heb is namelijk gemaakt met de nieuwe Label and more stansen
Het zijn stansen waar je dus in een hand omdraai je eigen label mee maakt.. en je kan ze zo lang maken als je zelf wilt.
Ik besloot er dus een boekje van te maken.. zodat je een beetje een idee hebt wat je er zo al mee kunt doen.
Op de voorkant van het boekje zie je de nieuwe tekst stempeltjes van crealies.
en die is uitgestanst in de nieuwe text tags



als we het boekje open doen..








zien we links een bruine achtergrond gemaakt op het designpapier. die is gemaakt met de nieuwe masks and more
een handige mask die je kan bewerken met je airbrush/verf/inkt... noem maar op!

aan de rechterkant heb ik een rozette gemaakt met de rozetmaker 2 in combinatie met de creative border nr 14.

en dan de laatste pagina:




daar heb ik de kleinere labels gebuikt.
en daarna heb ik er een hulsjte voor gemaakt waar je hem in kan schuiven. die heb ik weer afgewerkt met de creative borders 17.
het label zelf is bewerkt met de Non stop stempels.
en ik vond deze nieuwe nederlandse teksjes ook zo grappig.. zelf had ik nog een wolk en zon stempel.. dus zo was het een leuk geheel.


Ik ben heel benieuwd wat jullie van de nieuwe producten vinden?
dit boekje neem ik trouwens ook mee naar de beurs in Den Bosch volgende week.. dat jullie hem zelf kunnen beworderen.

Liefs Martine

mijn productenoverzicht:



















10 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...