zondag 2 september 2012

Kerstkaart











Het was een heel karwei.. het maken van deze kaart... maar nog moeilijker was het om deze kaart te fotograferen. maar ik hoop dat jullie een beetje kunnen zien hoe het model van deze kaart is.
Het model van de deze kaart is gemaakt met de scrapline mal nr 16. deze is 4x uigesneden en dan elke helft aan elkaar geplakt.. zodat je dit model kaart krijgt. in het midden heb ik een vierkant uitgesneden en daar heb ik het stempelafdrukje verwerkt.(het stempeltje is trouwens van LOTV.)

de bloemen die ik gebruikt heb hier zijn de nieuwe creative flowers nr 23 de blaadjes en takjes zijn gecombineerd met de creative shape nr 21 en de creative shapes nr 17 en de creative shape nr 4.
verder afgewerkt met jutte en lint. en sneeuw.
en natuurlijk met de tekst stempel: winterpret.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden,
Groetjes Martine














6 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart!!

    groetjes melina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kerstkaart is dit geworden. Super.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat geloog ik graag Martine.
    Maar wat een kunstwerk heb je gemaakt!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En......In het echt is hij nog mooier!!!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik geloof best dat het een heel karwei is geweest maar wel erg mooi
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...