vrijdag 7 december 2012

Don't tell anyone.



Hallo blogdinnetjes,

Ik zit hier te gniffelen.
Kunnen jullie een geheimpje bewaren?
Voor degene die dat wel kunnen.....als je blogdinnetjes
typt in word komt er met de spellingscontrole als
alternatief BLONDINETJES te staan en daar durf ik uiteraard
niet mee te beginnen

Nu over tot de orde van de dag, want er moeten nog heel
veel kerstkaarten gemaakt worden.
Hieronder volgen de gebruikte Crealies producten

Voor de vorm


Voor de kerstbal

 Creative Petals CL CP 01


Voor de poinsettia

Tekststempeltje
Prettige feestdagen

gestempeld op
Text Tags CL TT 05


Hierboven (links) zie je de "platte" kerstkaart.
Rechtsonder zie je de achterkant van de kaart.
Het standaardje zorgt ervoor dat de kaart rechtop blijft staan.

Van een poinsettia heb ik een tijdje geleden
een workshop gemaakt.
Workshop 1 is HIER te downloaden.

Nog een fijne vrijdag en alvast een heel fijn en gezellig weekend toegewenst.

Liefs Wilma

4 opmerkingen:

  1. Ha Wilma
    Wow dit is wel een heel mooi Kerstkaart
    een geweldige uitdaging om.........
    ik ben ook nog niet klaar met de kerstkaarten.
    fijne dag
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie, In 1 woord....SCHITTEREND!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi wilma
    wat ziet deze kaart er supergaaf uit,erg mooi en voor mij echt een voorbeeld want de kerststermal heb ik gelukkig:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, mooi Wilma!!! Ziet er goed uit!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...