zondag 9 december 2012

Kerst kado






Tja.. je moet elke keer maar weer wat anders verzinnen he... want steeds dezelfde kerstkaarten maken vind ik ook niks aan... dus wat gaan we nu weer eens verzinnen... nou ik ben aan de gang gegaan met de In- Shape mal nr 6. dat is een mal in de vorm van een ster.. tja.. daar moet je toch wel een beetje kerstgevoel van krijgen toch?
daarna heb ik mijn labelstans: Label stans nr 3 gebruikt... daar heb ik de boven en onderkant in het midden mee gemaakt. ik vond het wel een leuk effect geven zo.

de tekst heb ik gemaakt met de tekststempel: sprankelijke feestdagen. en die heb ik gezet in de text tags nr 5. de rest is afgewerkt met wat lint en steentjes. en natuurlijk bijkleurende waxinelichtjes

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

liefs, Martine

dit zijn de producten die ik gebruikt heb:






6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee Martine, top kerst cadeautje! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi martine
    dit is zeker een prachtig cadeautje om te maken maar alles voor dit jaar is gemaakt dus misschien een ideetje voor het volgende jaar,tenminste als je het niet erg vind als ik jou uitvinding dan gaat gebruiken?
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tuurlijk niet corry.. we zijn er om elkaar te inspireren toch!

    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk kadootje om te geven martine' gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...