vrijdag 21 december 2012

Save the last one for me.


Hallo lieve blogdinnetjes,

Vandaag ga ik jullie mijn laatste kerstkaartje van dit jaar laten zien.
Kan nog net voor de Kerst, toch?


De Doily Elements heb ik tussen enkele ovalen geplakt zodat ook de achterkant netjes afgewerkt is en er nog plaats is voor een extra kerstwens.

Omdat dit mijn laatste berichtje van dit jaar is op dit blog wil ik van de gelegenheid gebruik maken om iedereen hele
FIJNE en GEZELLIGE Kerstdagen
en een
GELUKKIG en CREATIEF Nieuwjaar
toe te wensen.

Hieronder volgen de gebruikte Crealies producten
Voor de rand

tekststempeltje

gestempeld op

Liefs Wilma
From Millan.Net


3 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma
    Wat een leuk idee met die doilys hou ik zeker in mijn hoofd want heb de doillys wel maar doe er nog te weinig mee
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...