maandag 7 januari 2013

Vintage lay-out


Vanaf nu is de maandag 'mijn' Crealies dag, dus
vandaag een bijdrage van mij..

Een keer iets heel anders.. Want ik heb geen echte 
foto's gebruikt. Ik kwam deze foto's tegen in een 
papierblok van Tim Holtz en wilde er graag iets 
mee doen! Het eindresultaat is een vintage lay-out!
Op kraft-kleurig cardstock heb ik eerst een bladzijde
uit een oud boek geplakt en daarover de uitgeknipte
plaatjes uit de scrapvellen.

Ik heb bloemen, blaadjes en letters uitgestanst uit
kraft en een boekbladzijde. Daarna zijn ze bewerkt
met 'Vintage Photo' Inkt. Deze heb ik ook gebruikt
voor de afdrukken met de Mask.


Dit zijn de gebruikte materialen (klik op de omschrijving 
voor meer informatie):





En je kunt meedoen met de Crealies Challenge
van januari! De informatie vind je op het blog!!

Lieve groetjes, Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk met dat boekblaadje.

    Fijne nieuwe week,
    grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je LO is prachtig geworden. Erg mooi met de vintage stijl.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Yvonne op deze vintage achtige manier! Leuk zo die flowers op dat letter papier, groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...