dinsdag 9 april 2013

Guestdesigner April Marianne

Een nieuwe maand betekent ook een nieuwe Guest Designer hier op het Crealies blog!!
Deze maand is het Marianne Jacobsen van www.marianne9999.blogspot.nl (klik HIER).

We hebben Marianne de GuestDesigner vragen gesteld en dit zijn haar antwoorden:

·         Wat / Wie is je inspiratiebron?   Het internet, bij anderen op hun blog kijken, maar ik maak ook mijn eigen sketches dus die maak ik ook veel.      
·         Wat doe je het liefst: kaarten maken, scrappen of  projecten? Kaarten maken en ik wissel af en toe af.    
·         Hoe omschrijf je je eigen stijl? Weet ik niet, maar ik heb wel een eigen stijl. Dat hoor en lees ik vaak op mijn blog, heel herkenbaar.
·         Favoriete kleur? Petrolkleur ( blauwig)       
·         Favoriete techniek? Met digi’s werken      
·         Favoriete manier van inkleuren? Ik kleur in met de copics
·         Favoriete Crealiesproduct? Dat zijn wel de bloemen, maar vaak zijn het bloemen met een blad of tien. Dus net als nummer 2 van de bloemen.
·        Tips (voor verschillende Crealiesproducten)? Weet ik nog niet misschien dat ik het aan het eind van de maand weet.

Ze is met Crealies producten aan de slag gegaan en heeft deze kaart voor jullie gemaakt!


 Op deze foto zie je de binnenkant, bewerkt met een 
Masks and More.

Deze materialen heeft Marianne gebruikt, 
klik op de omschrijving voor meer informatie:

Creative Flowers                   Creative Shapes





Ben je benieuwd wat Marianne nog meer met Crealies
maakt?? Kom dan zeker volgende week dinsdag weer 
even kijken, want Marianne is 4 weken lang GuestDesigner 
en ze laat 4 keer een mooie creatie zien!!

Heb je al gezien hoe Marianne de borders heeft 
gebruikt?? Ook al weer zo'n mooie toepassing en een
leuk idee voor de challenge van deze maand! 
Doe je ook mee?? Klik even op het logo rechtsboven
op deze site!!

4 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...