donderdag 4 april 2013

lo zonder titel






Hallo,

Deze keer heb ik jullie weer een lo te laten zien waar ik met de nieuwe  masks and more 103 xl  heb gebruikt het mooie aan deze mallen is dat je ze voor de helft kunt gebruiken maar ook in zijn geheel ik heb hem hier in zijn geheel gebuikt.
Aan de zijkant heb ik de Medaillons stempel 3 gebruikt en de labels and more 2.
De bloem is de creative flower 23 de bladeren 11 en daaronder is een text-tag 1 verwerkt waarin de stempel schattig is verwerkt en als laatste heb ik de bits&pieces 1 verwerkt.
Ik hoop jullie weer inspiratie hebben te kunnen geven 
                                                                              groetjes Janneke
benodigde materialen:








3 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan met die zachte tinten; de foto komt mooi uit en een genot om naar te kijken. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie maar ook lieve kaart.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...