maandag 27 mei 2013

Dubbel zwanger!


Hebben jullie een fijn weekend gehad?? Ik hoop het!!

Ik heb vandaag voor jullie weer een lay-out gemaakt
met Crealies producten.. Het is een lay-out met een
foto van mij en vriendin Joân. In 2011 waren we 
samen zwanger.. We waren met 1 dag verschil uit-
gerekend en bevielen uiteindelijk met 6 dagen verschil..
Deze foto in vlak voor ons verlof genomen, zo'n 6 weken 
voordat de kleintjes kwamen.. Wat een dikke buiken he?!
Joân kreeg een meisje en ik kreeg een jongen..

Ik werk eigenlijk nooit met een zwarte ondergrond, maar 
vond dat bij deze foto het mooiste uitkomen!

En dit zijn de gebruikte Crealies-materialen,
klik op de omschrijving voor meer informatie:







En Tekst stempels Nederlands.

Een hele fijne maandag!!
Lieve groetjes, Yvonne

4 opmerkingen:

  1. O wat leuk Yvonne!
    Ik heb het mannetje wat je droeg weer in de nieuwe Cards & Scrap gezien, eindeloos leuk!
    Jij ook een fijne week toegewenst, hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit leuk gemaakt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een geweldig mooie layout en de foto is echt super gaaf en heel bijzonder. Samen een enorme omvang he. Hier kan je/jullie weer trots op zijn, want een pracht lootje en pracht buikjes en een pracht foto.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...