donderdag 2 mei 2013

lo Thirza



Goedemorgen,

Allemaal een leuke koninginnedag gehad?wij in ieder geval wel wij hebben lekker een dagje op de rommelmarkt vertoefd,leuke spulletjes gekocht en we hadden prachtig weer.
Deze keer heb ik weer een lo te laten zien over Thirza en haar duimpje dit is werkelijk alles voor haar en ik vind het zo mooi om tezien dat die duim op alle momenten gepakt word echt schattig en daar moest natuurlijk over gescrapt worden.
Allereerst heb ik de scrapline 13 gebruikt en omdat t papier te licht was en het een beetje somber over kwam heb  ik de stempel 3 gebruikt en helemaal bestempeld en toen was hij mooi.
De bloemen 23 heb ik erbij gedaan in combinatie met de bladeren 23.
Ik heb als laatste de borders 18 om de foto heen gedaan wat een mooi effect weer geeft.
Bedankt weer voor het kijken 
                                                        groetjes Janneke

gebruikte  materialen:





4 opmerkingen:

  1. geniet iedere keer van je mooie LO's

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o wat een lieve en mooie layout.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is Thirza beeldschoon om te zien, ik vind je lo heel erg leuk gedaan.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...