zondag 23 juni 2013

BINGO kaart



Hallo allemaal,

Dit keer een BINGO kaart van mij... een BINGO kaart? ja... wij vonden het als het crealies team eens leuk om een BINGO kaart op te zetten.. waar we aan ons aan moesten houden... en het is altijd leuk om jezelf eens uit te dagen.. hieronder zie je onze BINGO kaart.. misschien vind jij het ook wel leuk om daar eens mee aan de gang te gaan.

Creative Flowers Text Tags Tekststempels Labels & More
Medaillon stempel Double Fun Creative borders Creative Petals
Box mal Creative Shapes Bits & Pieces Masks & More
Doily elements Scrapline mal Creative tags Open Flowers
de basis van de kaart is gewoon vierkant het stempeltje is van Magnolia.. en om de grote cirkel heb ik de Bits and pieces stempel nr 7 gebruikt het effect zo om je afdrukje vind ik erg leuk.
de zijkant van de cirkel heb ik "open"gelaten.. zodat ik er een "verborgen" label in kan schuiven.
dit label is gemaakt met de labels and more nr 2.  daarop heb ik de tekst tag nr 5 gebruikt. en de Tekst stempel erop vind je Hier.

de takjes van de bloemen die heb ik gemaakt met de creative shapes nr 16 en de bloem (grootste) is gemaakt met de creative flower 23.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn BINGO kaart vinden
Liefs Martine



4 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...