zondag 7 juli 2013

Verjaardags hart



Vandaag wil ik jullie een verjaardags hart laten zien.. weer eens wat anders dan een "kaart"
als eerst heb ik het hart overgetrokken op Design papier. en daarna het afdrukje ingekleurd en erop geplakt. het afdrukje is nog bewerkt met glossy accent. zodat het een beetje een glazend geheel geeft.
de hartjes aan de 2 zijkanten zijn gemaakt met de creative border nr 11. het zijn schattige kleine hartjes.. die wel leuk bij een verjaardag passen.
                                                     
de tekst die je rechts boven ziet is gemaakt met de tekst tags nr 6. en de tekst zelf is gemaakt met het schattige tekst stempeltje: je bent jarig

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn hartje vinden

Liefs Martine






 producten die ik gebruikt heb:



5 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...