maandag 16 september 2013

So happy together... In Oostenrijk!

Het is weer Maandag-Crealiesdag!
Ik heb voor jullie een lay-out met foto's van de tuinen 
van Stift Melk in Oostenrijk. Onze laatste vakantie
met z'n tweetjes en halverwege de zwangerschap van Sam..

Ik heb er een romantische lay-out van gemaakt, met
bloemen en vlinders..

Alle papieren en embellishments zijn van Making
Memories. Wel heel leuk om weer eens met roze
te werken, want dat doe ik met 2 jongens bijna 
nooit meer!!


Dit zijn de materialen die ik hebt gebruikt (klik op de 
omschrijving voor meer informatie):
Creative Flowers stans no. 13 / Creative Flowers die no. 13

Creative Shapes stans no. 22 / Creative Shapes die no. 22Creative Shapes stans no. 19 / Creative Shapes die no. 19Creative Shapes stans no. 3 / Creative Shapes die no. 3

Een keer weer allemaal wat oudere stansen..
Die blijven ook super leuk om mee te werken!

Ik hoop dat ik weer wat inspiratie heb kunnen
geven! Een hele fijne maandag!!
Liefs, Yvon x

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan Yvonne.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd leuk om roze bij jou te zien en deze LO is heel elegant! Vind de bloem ook heel mooi bij die op de foto passen! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Yvonne en leuk die vlinders! Tja, met jongens komt daar niet meer zo veel van he? Dus extra leuk om te doen dan.....groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...