dinsdag 11 maart 2014

De tweede bijdrage van gast-designer Christa.



Zoals vorige week beloofd.....stellen wij vandaag
de gast-designer van maart voor en dat doen we
aan de hand van enkele vragen:

Naam: Christa Knegt
Wat/Wie is je inspiratiebron?
Mijn inspiratiebron om kaartjes te maken wisselt.
Ik kan geïnspireerd raken door een kaartje
van iemand anders, een stempelafdrukje,
een bepaalde vorm, techniek of gewoon een kleur!
Wat doe je het liefst: kaarten maken, scrappen of projecten?
Ik maak het liefste kaarten en heel af en toe een projectje...
Hoe omschrijf je je eigen stijl?
Oh dat vind ik moeilijk! Vrij strak denk ik
met mijn embellishments vaak in een groep.
Favoriete kleur: ik houd van allerlei kleurencombinaties
maar vooral van een combinatie met turquoise.
Dat vind ik vooral heel mooi met bruin.
Favoriete techniek: achtergrond stempelen en
bewerken is op het moment wel iets wat ik heel graag doe
om vooral de witte achtergrond van het afdrukje
weg te werken en er meer een geheel van te maken.
Favoriete manier van inkleuren: allerlei soorten potloden.
Favoriete Crealiesproduct:
ik vind de Nederlandse tekstjes helemaal te gek!


Gebruikte Crealies items:
 

Creatieve groetjes van Annelies, Christa en Designteam Crealies

2 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...