zaterdag 10 mei 2014

Zwart zilver hart


Ik heb het hart van Jenine nog eens gemaakt.
Heb gewoon een heel hoop stansen 6 keer gestanst, en op elkaar geplakt.
Een prima manier om de dikte te maken en wordt echt heel stevig
De bloemen heb ik één keer gestanst, die worden wel sterk door de verf.
En de bladeren heb ik drie lagen dik gedaan.
De decorettes en maskers kan je hier prima voor gebruiken.
En dan een heel hoop van die kleifiguurtjes er op.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.


Ik heb de volgende stansen gebruikt:

   

   

      

   
Fijne dag en groetjes Marianne

3 opmerkingen:

  1. Super mooi! Iets om ook eens te doen... Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend en super gaaf gedaan.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig en mooi hart in deze kleur:-)) ziet er heel liefdevol uit
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...