zaterdag 2 augustus 2014

Crealies Masks and More no.7

Vandaag is het mijn beurt om iets te laten zien met de nieuwe Crealies Masks and More. Ik heb een lootje gemaakt met Masks and More no. 7.
Ik heb dit gedaan met Distress ink en met gesso gemengd met verf. Dat heb ik er  met een kwastje op gesmeerd en vlak gemaakt met bv een stukje cardstock of oud bankpasje.
Crealies items:
Masks and More no. 7 (plastic) Double Fun stans no. 4 / Double Fun die no. 4 Creative Shapes stans no. 16 / Creative Shapes die no. 16

Groetjes Lean .


6 opmerkingen:

  1. oh wat heb je dat mooi gedaan zeg wat een mooi geheel is dat zo geworden..

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige LO, mooie details en die mask in de achtergrond is prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Werkelijk prachtig werk Lean!!!
    Er is zoveel te zien en te ontdekken op je lay-out.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie layout, echt heel leuk gedaan.

    groetjes, Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Lean. Je weet ik fan van jouw werk ben. Jij hebt oog voor detail. En ik waardeer jouw gevoel voor humor. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...