donderdag 3 september 2015

2 Little Birdies.



Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Eind dit jaar of misschien begin volgend jaar hopen wij,
voor de eerste keer.....opa en oma te worden en daarom heb ik
met diverse stansen van Crealies 2 geboortekaartjes gemaakt.

Dit kaartje heb ik meegenomen naar de beurs, want.....?

Onder de Kiekeboo-stansjes heb ik
3 verschillende tekststansen gebruikt.
Van de tekststans "Liefs" heb ik de "s" verwijderd
en nu staat er.....Hoera een lief meisje.

Ook dit roze uiltje heeft een bloemetje vast.....lief hè!

Crealies items voor beide kaartjes:
Extra Crealies items voor het blauwe kaartje:
Extra Crealies items voor het roze kaartje:

Wat vinden jullie van deze uiltjes?
Ik lees jullie reacties graag en met veel plezier.

Liefs Wilma

3 opmerkingen:

  1. Schattig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh....wat ontzettend leuk voor je Wilma....gefeliciteerd!
    Je hebt alvast twee prachtige kaartjes gemaakt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg leuk hoe kom je op het idee gaaf gedaan
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...