woensdag 21 oktober 2015

Bloghop nieuwe Crealiesproducten November

Dag lieve Crealies fans,

Gisteren hebben we jullie alle nieuwe producten voor November laten zien. Heb je ze gemist, dan kan je hier nog even kijken.

Graag breng ik natuurlijk de NIEUWE Create A Box stansen nog even extra onder jullie aandacht. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. We horen het graag.

Uiteraard demonstreren we deze Create A Box in onze stand op de Kreadoe: Hal 8 F020

Nu gaan we hoppen. Dit is de bloghopvolgorde: 


Mocht je om wat voor reden dan ook "vastlopen", onze
namen staan in de sidebar. Veel plezier met hoppen.

Om kans te maken op de bloghop-candy vragen wij het volgende:
Wordt volger van onze blogs, mocht je dat nog niet zijn.
Laat bij alle designteam-leden en op dit blog een reactie achter.

De Facebook-candy kun je winnen door het bericht van de
Crealies bedrijfspagina te delen en een reactie onder het 
oorspronkelijke bericht achter te laten.

Heel veel plezier met hoppen.

Creatieve groetjes van
Anja, Annelies, Hennie, Marianne, Miriam en Wilma

Voor deze bloghop ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe Crealies Create A Box no. 4. Dit is het eindresultaat:

Ik heb het volgende gedaan:
Stans met Create A Box no. 4 8x het doosjesdeel.
 

Voorzie de plakstrook van stevig klevend dubbelzijdig tape. 

Plak de doosjesdelen per 4 stuks aan elkaar: 

Snijd van één doosje de onderkant en anderhalve centimeter extra af. Snijd van het andere doosje alleen de onderkant af.

Plak dubbelzijdig tape aan het hoogste doosje.

Plak de doosjes aan elkaar.

Vouw de buitenste horizontale rillijnen in een bergvouw. De rillijnen die daarna komen in een dalvouw, de binnenste horizontale rillijnen weer in een bergvouw. Vouw de diagonale rillijnen in een dalvouw.

Plak het doosje in elkaar, maak het bij de uiteinden een klein eindje open voor het tape.

Meet de exacte maat op van de vlakken en snijd paarse stroken, die aan een halve centimeter kleiner zijn. Snijd stroken dessinpapier die een centimeter kleiner zijn.



Plak de stroken op de doos.

Decoreer de doos naar keuze.

Ik heb hiervoor gebruikt:

18 opmerkingen:

  1. Wat worden we weer verwend met alle mooie creaties van de dt-leden.
    Super mooie serie met nieuwe producten is er weer uitgekomen.
    Even mijn verlanglijstje weer aanvullen .....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit hoppen gaat me kapitalen kosten, een erg hoog wil ik hebben gehalte van alles wat ik heb gezien, mijn complimenten voor het DT team!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ben ik nog een keer....en nu is het hopelijk wel goed!
    Wat een prachtige creaties heb ik gezien....jullie hebben je best al goed gedaan....prachtig allemaal!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een leuke creatie! Goed omschreven ook. Ik hop snel verder voor nog meer moois. Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben gefinisht, wat een moois heb ik gezien! Ik word er hebberig van! Maar welke zal ik kiezen, dat is nog niet zo makkelijk. Bedankt voor de inspiratie! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben er helemaal stil van...wat een mooie creaties!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi!

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie stansen, een mooie creatie Annelies, lijkt wel op een grote toffee.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat mooi en zo duidelijk uitgelegd bedankt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat mooie en hoe goed de uitleg, super om op zo'n manier een doosje te maken. leuke nieuwe mallen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie stap-voor-stap heb je uitgewerkt met dit doosjesmodel! Heel leuk gemaakt!
    heel de blog-hop rond prachtige ideetjes en realisaties gezien. Proficiat voor deze nieuwe reeks mallen. Ik spaar alvast voor de XXL met stiksels, echt een must-have!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk doosje!!
    Ik ben volger geworden.. en hop nog even verder!
    Liefs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig doosje is dit, en ook nog eens heel duidelijk uitgelegd hoe we deze kunnen maken.
    De bloghop was weer fantastisch (net als altijd!), boordevol ideeen en inspiratie.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig al die nieuwe doosjes. Echt heel erg leul om zo een klein kadootje leuk te verpakken. Ik ga er denk ik maar eens 1 op mijn verlanglijstje zetten. Maar ja welke dan?

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dank je wel voor de uitleg van deze prachtige mal!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtig doosje en mooi bewerkt.
    de stanzen zijn weer super en iedereen heeft weer goed hun best gedaan om de stanzen goed telaten zien.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...