woensdag 23 december 2015

Stand Up!!!


Hallo Allemaal,

Net, zo vlak voor de kerstdagen kan ik nog net 
even een creatie laten zien.
En nee, geen kerstkaart maar een 'Ik gun het U van Harte' kaart.

Een stand Up kaart? Ja, en wat symbolisch bedoeld.
De bloem is omringd door de gestempelde afdrukjes 
en vormen samen een eenheid die fier rechtop 
wordt gehouden door het steuntje.

En ik hoop van Harte dat we de komende dagen ook om elkaar heen zullen staan en net zoals deze bloem de warmte, vriendschap, liefde en de steun van elkaar mogen ervaren.

Gebruikte CreaLies Items:

  Crea-Nest-Lies set stansen no. 4 XXL / Crea-Nest-Lies dies no. 4 XXL

 Met de Partz en Double Fun heb ik weer een steuntje gemaakt.
Super handig al zeg ik het zelf Ha ha

Partz stansen no. 11 insnijvariant recht en strikgaatjes / notches and ribbon slots  Double Fun stansen no. 19 markeringen 1 / Double Fun dies no. 19 tabs 1

  Op deze foto kan je goed zien dat ik, op het liggende deel, 
iets minder ver gestempeld heb 
dan als voor het rechtop staande gedeelte.

Bits & Pieces no. 37 Sparkle Star  Duo Dies no. 23 Bloemen 14 / Duo Dies no. 23 Flowers 14

Ook voor het hart van de bloem heb ik de stempel gebruikt.

Uno stans no. 23 Bloem 14 / Uno die no. 23 Flower 14 Set of 3 stansen no. 23 Bloemen 14 / Set of 3 dies no. 23 Flowers 14

Hele hele hele fijne dagen...
Met de creatieve groetjes van mij

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...