zaterdag 2 januari 2016

A new year!

Met deze easel kaart wil ik jullie groeten in het net begonnen jaar.
Ik heb stansjes uit de set van Modern Patchwork no. 7 gebruikt 
om "het schild" van de kaart op te sieren.
In de Modern Patchwork stansensets zitten 
heel veel mooie basisvormen.
De standaard heb ik gemaakt met Crea-Nest-Lies XXL no. 12.
Het dubbelgevouwen kaartenkarton 
heb ik aan de bovenkant tegen de stanslijn gelegd, 
de bovenkant kan dan niet gestanst worden. 
In het midden van de voorkant van de dubbelgevouwen kaart 
heb ik een vouwlijn gemaakt. 
Deze heb ik tegen het "schild" van de kaart geplakt.
Het gebruikte papier is Vintage Christmas van Craft Emotions.

Modern Patchwork stansset no. 7 / Modern Patchwork die set no. 7  Crea-Nest-Lies set stansen no. 12 XXL / Crea-Nest-Lies dies no. 12 XXL
Decorette stans no. 13 In elkaar grijpende sterren / Decorette die no. 13 Interlocking stars  Tekststans no. 104 Gelukkig Nieuwjaar
Set of 3 stansen no. 24 Fonkelingen / Set of 3 dies no. 24 Sparkles
Crealies items:
Lieve groetjes allemaal, Hennie.

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...