zondag 24 januari 2016

Interlocking Hearts, Crealies Create A Card no. 11



Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Welkom op de tweede dag van de blogestafette.

Met bovenstaande nieuwe Tekst & Zo stempels SG 01 en
de nieuwe decorette stans no. 14 heb ik onderstaand kaartje gemaakt.

Decorette no. 14 heb ik met witte draadjes opgehangen, binnen
de frames die ik met Crea-Nest-Lies XXL no. 33 heb gemaakt.
De Double Stitch stansen hebben, zoals de naam al aangeeft,
dubbele stiksteekrandjes zodat je zowel hele smalle frames
als ook bredere frames kunt maken.

"Fijne trouwdag" van 2 lijstjes voorzien.
heb ik gebruikt.....alleen de lengte van de kaart aangepast
zodat ik "ruimte" had voor On the Edge stans no. 4.

Crealies items:
 
  
  
 
  

Heel graag wens ik iedereen een fijne zondag toe.
Geniet van de blogestafette.....er volgen nog meer mooie creaties.

Liefs Wilma

3 opmerkingen:

  1. Ziet er weer prachtig uit Wilma, leuk die hartjes zo vastgezet.
    Gr. Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig die mooie nieuwe harten, je kaart ziet er geweldig uit,
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zeg, die decorette is weer zo leuk en zeker in combinatie met die mooie tekststansen erbij. Alles past.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...