dinsdag 2 februari 2016

100% Crealies




Hallo lieve mensen in blogland,

Vandaag heb ik een kaart met een echt voorjaarsgevoel....ik weet het, ik loop een beetje vooruit op de dingen want een echte winter hebben we zeker nog niet gehad maar toch........deze frisse groentinten doen me verlangen naar de lente.

Zoals de titel van post al zegt, deze kaart is 100% Crealies. Ik heb hier alleen de producten van Crealies gebruikt en dat zijn er heel wat.

Ik heb dit keer de Create A Card nr. 20 gebruikt en ook op een zelfde manier verwerkt als mijn vorige pop-up kaarten met de Create A Card nr. 18. Wat zijn dit toch leuke stansen om te verwerken!

Hier komt ie dan.......het dessin papier wat ik gebruikt heb is een restant van een Gelli-print afdruk en ook alle bloemen heb ik daarvan gesneden.  In bijna alles komt het honingraat patroon terug.

Ik heb dit keer weer eens een van de oudere Creative Flowers gebruikt, namelijk nr. 24 en de blaadjes zijn de Creative Shapes nr. 11. Deze blaadjes heb ik gekleurd met Distress inkt en toen met een fineliner gedoodled en gekleurd. Zo krijgen ze een heel ander uiterlijk.

De tekststans ' Voor jou'  heb ik 4 keer gesneden en op elkaar geplakt zodat je een mooie dikte krijgt.



De randen van de kaart en het dessin papier zijn gesneden met de ' On the Edge' mal nr. 8. De honingraatjes zijn de Decorette mal nr. 3.


De 3 hexagon vormige kaartjes zijn van de Crea-Nest-Lies XXL nr.18. Ik heb ze eerst geblend met Distress inkt en toen bestempeld met de Bits & Pieces nr. 4,9 en 30. 

Hieronder kun je goed zien dat de leuke sprieten van de Double Fun nr. 12 ertussen zitten. 


Van bovenaf gezien en wat extra bloemen die ik over had erbij gelegd....komt vast weer van pas bij een volgend project.




Crealies items:


  




Het was een erg leuke kaart om te maken en ik hoop jullie geïnspireerd te hebben!
Bedankt voor je bezoek en tot een volgende keer ergens in blogland,


Miranda, bedankt voor je prachtige werkstuk!
Dit is binnenkort natuurlijk ook te bewonderen op het blog van Miranda.










3 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...