maandag 13 maart 2017

Fleurige beterschap


Vandaag is Divina onze Guest Designer. Kijken jullie mee wat een vrolijke kaart zij gemaakt heeft met Crealies producten?


Wat kunnen sociale momenten toch leuke dingen brengen. Onlangs werd ik door Annelies Karduks van Crealies gevraagd of ik een keer guest designer wilde zijn. Ik voelde me zeer vereerd en werd er eigenlijk een beetje verlegen van. Daarna ben ik druk bezig gegaan met het bedenken wat ik wilde maken. Het klein puntje bij mij is, is dat ik altijd zoveel spinsels in mijn hoofd heb zitten, dat ik soms niet kan kiezen. Daarom heb ik speciaal voor Crealies twee creaties gemaakt. Dit is de eerste van de twee. 


Ik heb gekozen voor een “Create a Card” mal. Die vind ik zo leuk omdat je er altijd allerlei kanten mee op kunt. Als je de mal hebt uitgesneden, kun je aan de hand van de mal ook makkelijk de vlakken uit design papier halen die precies passen op de lege vlakken. Ik heb daarna 3 verschillende grootte vormen van de “Crea-Nest-Lies XXL” mal uitgestanst. Die ben ik daarna gaan bestempelen met de leuke "Bits & Pieces" stempels en heb op die manier vrolijke bloemen gecreëerd. Die heb ik op de trap bevestigd. Daarna heb ik de "Decorette" mal 2 x uitgestanst, 1x in het wit en de andere in het rood. Het witte vlak wat uit de stans komt heb ik bewerkt met markers en daarna bestempeld met tekst. Daarna heb ik de rode "Decorette" cirkel op de kaart geplakt met daarin het witte bewerkte deel van de witte "Decorette" cirkel. De restjes die uit de rode "Decorette" kwamen heb ik ook weer gebruikt zoals je kunt zien.

Daarna ben ik de vlinders uit gaan stansen. De dichte vlinders van de “Set of 3” uit rood papier en de “Duo Dies" vlinder van een andere kleur die weer terug komt in de rest van de kaart. Voor ik de vlinders op elkaar plakte heb ik de “Duo Dies” vlinders eerst bewerkt met een embossingpen zodat deze meer tot leven kwamen. En uiteindelijk heb ik de bloemetjes van de “Set of 3” ook eerst bewerkt met de embossingpen en daarna met een leuk deco steentje
op de kaart geplakt. 


Crealies dies/stansen:

Crealies stamps/stempels:

Crealies Create A Card stans no. 8 / Crealies Create A Card die no. 8 Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 33 / Crea-Nest-Lies XXL dies no. 33 Double Stitch Circles Set of 3 no. 36 Bloemen 18 / Flowers 18 Set of 3 no. 43 Vlinders 5 / Butterflies 5 Duo Dies no. 43 Vlinders 5 / Butterflies 5 Decorette stans no. 17 Verstrengelde cirkels / Decorette die no. 17 Intertwined Circles Tekst & Zo stempels Beterschap 4 Bits & Pieces no. 7 Thin mosaic Bits & Pieces no. 42

Divina, bedankt voor het showen van je leuke kaart.
Deze kaart staat binnenkort ook op de website van Divina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...