dinsdag 26 december 2017

A Golden Christmas



Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Marianne heeft gisteren jullie allemaal de Beste Wensen
overgebracht namens het gehele Design-team.
Toch wil ook ik met dit laatste kaartje voor 2017 op dit blog
jullie hele Fijne Dagen toewensen en een nog beter 2018.

 Uiteraard snap ik dat niet iedereen van deze periode geniet, 
ik zou willen dat ik daar iets aan kon veranderen.
Helaas gaat dat niet lukken......
Toch hoop ik dat 2018 brengt wat jullie verwachten.

Voor dit kerstkaartje heb ik 2 setjes Crealies-stansen

Hier zien jullie de dotjes van Crea-Nest-Lies XXL no. 52.
Ik vind die dotjes geweldig.....net zoals Partz no. 1.
De strook waarop KERST geplakt zit is 12,2 x 2,6 cm.

Een Hele Goede Jaarwisseling.
Bedankt voor al jullie bezoekjes en reacties
en heel graag tot het volgend jaar.

Liefs Wilma

Crealies stansen/dies:
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...