donderdag 18 januari 2018

Hochanda and Blog Estafette dag 2


In oktober hadden we voor het eerst een uitzending bij Hochanda TV waar Lesley onze Crealies producten demonstreerde. Dat was zo'n succes dat we dit vaker gaan doen.
De eerste twee shows zijn aanstaande maandag. Lesley zal opnieuw de demonstratie verzorgen. Details vind je in de afbeelding hieronder.

I am happy to announce that we will have more shows on Hochanda TV. Lesley will be the demonstrator again. You find all the details in the picture below.



Groetjes / Greetings, Annelies

Nu is het de beurt aan Anneke om te laten zien wat zij voor de blogestafette heeft gemaakt.

Gisteren hebben jullie het werk van Hennie
gezien en morgen is Marianne aan de beurt.
Ik heb met de nieuwe Crea-Nest-Lies XXL no.73 en gewerkt.

Deze stans met de schattige kruisjes
had Annelies mij toegewezen en daar was ik blij om.
Ik hou van basis stansen, daar kan ik mijn eigen fantasie in kwijt.
Wat als tweede in mij opkomt zijn altijd de labels.
Dit keer dacht ik ook gelijk aan de Only Inside no.102
want die heeft ook die schattige kruisjes.
De nieuwe Partz no.24 is ook gaaf  voor mij want ik
ben gek op kleine frutsels.
Dit is het geworden, een tasje.

Voorkant.
Het tasje sluit met een magneetje.


Achterkant.
Binnenkant
Aan de ene kant zit een vakje.
Aan de andere kant is van een label een envelopje gemaakt.

Crealies Stansen/Dies:
Crea-Nest-Lies XXL no. 73
Partz no. 24
Crea-Nest-Lies XXL Labels and Tags no.10
Only Inside no.102

Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 73, Cirkels met kruissteken/Circles with cross stitches  Partz stans/die no. 24, Versiering voor labels 2 / Labels & Tags add ons 2  
Crea-Nest-Lies XXL Labels & Tags stansen/dies no. 10, Met stippen / With dots  Only Inside stans/die no. 102, Inside lines B

Groetjes, Anneke



1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...